Friday, May 11, 2012

New Life With a New Hope... :)

Sekarang jam menunjukkan pukul 3.01 a.m.. wahhh.. lewat lagi la gamaknnye aq tido rini.. eee.. hahaha.. ermm.. today aq ada dua keadaan.. feel sad n happy.. I don't know why... tiba2 ja.. tp aq ad perasaan yg cukup kuat.. hati aku cakap.. Mohamad Fakhri..!!! Jom berubah... hahaha.. ermm.. aku rasa aq neyh da tepesong jauh dah dari diri aku yang sebenar..

dulu.. aku seorang yg hepy go lucky person and change to a moody man.. what the.... hahaha... ermm... sekarang... aku dah berumur 18 tahun 8 bulan 11 hari dah.. aku dah besarr kot... aku perlu berubah.. dah banyak aku belajar.. dari pengalaman aku.. dari sekolah sampai laa ke alam matrikulasi.. n insyaallah.. aku akan smbung U lepas neyhh.. huhu..

aku perlu berubah.. ke arah yang lebih baik.. ke arah ya diredhai Allah.. aku rasa aku banyak buat dosa selama neyhh.. solat aku mgkin x sempurna.. walaupon alhamdulillah.. aq tak tinggal solat 5 waktu.. tapi mesti ad something wrong jika kita solat tp still wt maksiat kn.. 


hmm.. aku kena berubah.. bermula dari sekarang... about girl, love... ermm.. aku tak taw laa.. tapi... aku akan berubah.. insyaallah.. nanti aku akan jumpa.. wanita yang aku suka, n aku pon suka wanita tuhh.. insyaallah someday... 


n about cerita yang sebelum2 ney... biarlaa jadi kenangan, sejarah manis dalam hidup aku.. suka duka aku.. biarlaa jadi kenangan... hahaha.. apepon... saya betol2 cintakan awak.. dan.. saya akan biar awak pergi... jika awak memang cinta saya.. awak akan kembali pada saya... hee.. jiwang la plokk.. hahaha.. chilll2.. 


errmmm... aku nak berubah.. first.. ermm.. esok nak g potong rambut.. banyak orng da bising daa.. rmbut bru pnjg skit.. hee.. n yang penting.. aku perlu dekatkn diri aku dengan Allah.. yang tu paling penting.. Ya Allah.. tenangkanlahh hati aku Ya Allah... huhu.. thanx... thnx kawan.. sebab buka mata aku nah.. walaupon mata aku sepet... tp ang dh buka mata aku luas2 bulat2.. thnx...!! I will BEGIN a NEW LIFE WITH a NEW HOPE...!!!!!! :')











No comments:

Post a Comment