Thursday, June 21, 2012

Hanya Ingin Kau Tahu..~

Wahhhh~ ada orang post lagu larhh.. so, nak la tiru jugakk kan.. hahaha... errrrr.. tiru ja aku kan.. mesti kalau dia baca ne.. mesti mai memoyo depan aku.. hahahaha...

Ermmm.. lagu ne.. mgkin aku minat dari skulll lagi.. time fom 4 ta silap.. zaman2 mp3 neyhh.. hahaha... lagu ne  mengisahkan mamat neyh.. suka kat minah nee.. mungkin dia da confess.. tapi tak diterima oleh minah nee haa...

ermm.. pastu dia nk bg taw laa minah ne kata dia minat sgt ngn minah neee... dy nk kta cinta dia besarr laa ape laa.. hahaha.. apepon.. layan beb.. :)) enjoy..!!



Republik - Hanya Ingin Kau Tahu


Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku



Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu


ow wooo wo wo wo

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu


Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku




Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup



Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu


ow wooo wo wo wo
Aku hanya ingin kau tahu

Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu


Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku




P/s : Layan eh.. hahaha.. aku taw.. lagu ne meleret skit.. tp bila aq dgar lagu ne.. Juz teringat someone..~ Enjoy.. :))








No comments:

Post a Comment