Monday, July 2, 2012

Ya Allah... Hati ini...~

hmmm.. mood jiwang pepagi neyhh.. sangatlahh borink.. Ya Allah.. hati aku.. aku still ta faham dengan hati aku sendiri.. aku tak faham.. kdang2 aku rasa oke , kadang2 aku rasa down sangt.. kenapa perlu eh semua ne..?? perlu ka aku moody.. Hmm~

Perlu ke aku pk semua nee.. wehh.. aku tak kuat wehh.. seyes.. adoi.. hmm.. aku harap sangat Ya Allah.. kuatkan hati aku..



Kalau hati da suka , buruk mana pon.. hati tetap kata ya kann.. ta faham wehh.. aku takott gilaa.. takot telepas orang yang kita suka , memg laa. kalau ad jodoh ada la kan.. semua tu urusan Allah.. tapi hati still takot.. bisikan Syaitan kahh..???

Ya Allah... Kau lepaskan hati ini , bagi la hati aku tenang Ya Allah.. aku ta larat dah nak tanggung semua ne.. :')






Aku tak pandai dah nak tipu hati aku.. aku tak larat dah.. aku rasa , malas ja nak open FB.. malas nk buka , sebab nak tengok hang jaa.. nak stalk hg.. padahal.. ta penting pon.. why..?? kenapa aku perlu macam tu..

Ya Allah , pelihara hati aku Ya Allah.. Cukup laa.. skit2 dah laa.. ta larat dah na tanggung semua ne.. Terima kasih Ya Allah.. :D:D





P/s: Sorry kawan2 mood jiwang pepagi cmne.. Juz nak pulihkan hati ne ja.. Sorry kalau ada typo or sumting eh.. thnxx sudi baca.. korang memg baikk.. :D:D


















No comments:

Post a Comment