Friday, November 16, 2012

Be right , or be wrong..?? :))

Assalamualaikum... Hai3.. haa.. dah alang2 dekat rumahh  rajin plakk nak update.. update blogg bolehh kan.. nak buat asinment malassss.. heee.. adesss... belambak g asinment neyhh.. habess laa aku... hee.. =.=''

hmm.. semalam , agak malang laa.. tp malas nk cita lebehh pasal malang... peponn , bess sgt.. semalam dpt men futsal court fifa.. 2 jam kot.. 3 penjuru.. memg bess larhhh... kawan aq mention mcm ne... " hang ne lama tak nmpak , laen macam dahh mainn.. baguss2 ".. heee.. bgga sekejap..

Tularhhh , aq da belajar cara nak main , kene la apply , alhamdulillah.. hope istiqamahhh... hee.. tp , kaki sume da sengal2 bagai.. sakit dahh.. adehh.. tp still oke... heee..

semalam tido pukol 5 kot.. selamat bangun jugakk subohh.. adess.. kalau terlepas.. habess aq.. hahaha,, tp oke laa.. eh? aq dah berhenti berharap.. huuuu.. bagusss laaa.. tp susah jugak la.. sbb first time aq jumpa orng yg memg aq nak spesis mcm tu.. tp nak buat mcm mna.. die lebehh baikk.. haha..

kadang2 aku tak fahammm.. kadang2 aq rasa bersalah dengan Capital A.. aq cakap aq nak tggu dia smpai habess spm , tp , aq suke , usha je orng lainn.. tp , aq pon tatawu... kalau slalu contaxx takpe , tp memg tak contaxx lgsongg.. korng faham kan perasaan aq.. hmm..

Tapi aku tetap rasa bersalahhh... entahhhlaaa.. mgkin dia ada bca blogg aq sebelomm neyhh.. n mgkin dia da ingat aq da ta suke die or lainn2.. entahhhlaa.. memg salah aku ponn.. hmm.. apeponnn... aku nak mention , seriousssly aq single n sgt3 jujur neyhh haa.. hee..

aku nak tgok die , mcm mna die nnti , hope kamu contaxx balikk sy eh.. hee.. serioussslyy , aq da tanak suka orang lainn.. susahh sgt bila kita suka orang baru.. hmm.. Fakhri3.. ape la kau neyhh.. haha..

Aku mintakk maaf sgt Capital A , sy cube setiaa , tp kamuuu... hmm.. tatawu nak cakap.. kamu tak penah bg harapan , tp.. tularhh... sy yg gedikk nk tggu kamu kannn.. I'm sorry... haihh.. cepatlarhhh habess spm.. heee.. Goodd Luckkkk.. teroskan perjuangan ehh.. seriousslyy.. kamu pndai.. dgn sy , bagai langit n bumi taw.. hee..

Thnxxxx.. Sorry... this is my blog.. anything i want to write , i just write okehhh.. sorry menyemakkk okee.. thnxx sudi baca.. thnxx support... thnxx comel2 hnsommm2.. hee... nnti kite borak2 lg k.. BTW , Aku balik UPM jpg.. pukul 1.30.. doakan aq yeee.. heee.. assalamualaikumm.. ;)) *sorytypo*




No comments:

Post a Comment